.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
" بله " خانم جوادی به مازندرانیها
فاطمه جوادي معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان محيط زيست كشور در بازديد از مناطق حفاظت شده استان ،درباره سفرش به مازندران اظهار داشت: پس از انجام موفقيت آميز سفرهاي استاني هيئت دولت از سوي رياست جمهور موظف شديم ...
" بله " خانم جوادی به مازندرانیها

 معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان محيط زيست كشور با بيان اينكه با اصل احداث پالايشگاه در مازندران مخالفتي نداريم گفت: ايراداتي در طرح است كه بايد ارزشيابي شود و مخالفتي با احداث پالايشگاه در مازندران نداريم .   
 
به گزارش شمال نیوز ، به نقل از روابط عمومي استانداري مازندران ، فاطمه واعظ جوادي در بازديد از مناطق حفاظت شده مازندران درباره سفر به استان مازندران اظهار داشت: پس از انجام موفقيت آميز سفرهاي استاني هيئت دولت از سوي رياست جمهور موظف شديم كه با سركشي از استان ها موانع موجود بر سر راه اجراي مصوبات را با همفكري حل كنيم.

وي با اشاره به اينكه مازندران داراي شرايط زيست محيطي بسيار حساسي است تصريح كرد: گزارش سرمايه‌گذارن احداث پالايشگاه در مازندران نياز به بررسي مجدد دارد و سئوالات و ايراداتي در طرح بوده كه بايد هرچه سريعتر رفع و برخي مسائل براي سازمان محيط زيست روشن شود.

واعظ جوادي درباره آزاد راه تهران شمال نيز گفت: فاز يك و چهار اين آزاد راه شروع شده و در باره فاز سوم اين آزاد راه مسير هنوز براي ما روشن نيست كه بايد در اولين فرصت با وزرات راه و ترابري اين مسير براي ما مشخص شود.

وي در باره احداث كارخانه سيمان در شهرستان نور گفت: موافقت كلي با احداث كارخانه سيمان به شرط تهيه گزارش زيست محيطي و مطالعات فني امكان پذير است.

ابوطالب شفقت استاندار مازندران نيز در اين بازديد با بيان اينكه براي احداث پالايشگاه بايد به مسائل زيست محيطي و كشاورزي توجه شود خاطرنشان كرد: سرمايه‌گذاران طرح هاي خود را كارشناسانه ، علمي و مستدل ارائه كنند.

خاطر نشان مي شود رئيس سازمان حفاظت محيط زيست كشور به اتفاق مسئولان استان در بخش محيط زيست از مناطق حفاظت شده تاكور در بلده، كمد بن و توسكاتك شهرستان آمل بازديد به عمل آوردند كه از مهمترين نتايج اين سفر اعطاي مجوز تعدادي معادن واريزه كوهي در ابتداي دو راهي ـ هردو رود ـ شهر بلده، بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 17 تير 1386
از خانم جوادی که یک مازندرانی هست انتظار بیشتری داریم شما اصفهانیهای در کابینه دولتهای قبلی را مقایسه کنید واقعا حساسیت عجیبی نسبت به استانشان داشتند اونها اگر در تهران هرگونه مشکل سیاسی با هم داشتند برای استانشان کار میکردند اما متاسفانه مسئولین مازندرانی مثل ....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.002 seconds.